Informacja

Poszukuje kogoś kto pomógł by mi w prowadzeniu tego bloga. Potrzebuję osoby która ma już jakieś doświadczenie w tych sprawach.
Jak jesteś chętna zgłoś się do mnie :)
Jesteś tu więc skomentuj. Nie piszę dla siebie, ale dla innych. Liczy się dla mnie każdego opinia.

środa, 3 kwietnia 2013

Test


Życzę szóstoklasistom dużo punktów na teście i żebyście się nie stresowali. Tu ode mnie imagin na rozluźnienie emocji. Twórcą jest moja przyjaciółka Marta :)


Była sobie pewna dziewczyna. Miała piękne długie, czarne włosy. Dziewczyna poszła na targ kupić 5kg gruzu, który był z przeceny. Uradowana i szczęśliwa maszerowała dalej przez targ. Aż tu nagle pękła jej chińska jednorazówka, w której miała gruz. Uśmiech zszedł z jej twarzy. Podszedł do niej chłopak z kręconymi włosami i z muszką zawiązaną na szyi. Pomógł jej pozbierać gruz. Wsypali go do chińskiej jednorazówki,
którą miał przy sobie chłopak. Dziewczyna bardzo była mu wdzięczna za pomoc. Gdy mu się dobrze przypatrzyła zauroczyła się w nim. Chłopak zakochał się od pierwszego wejrzenia. Zbliżyli się szybko do siebie. Chcieli połączyć swoje usta w pocałunku ale zamiast to zrobić uderzyli się nosami i sobie je złamali. Po tym zdarzeniu pojechali na pogotowie.
ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE :D

Brak komentarzy: